czwartek, 17 maja 2018

Dar de Rebelle młp


Gniady ogierek małopolski od Indiana de Rebelle młp
po Fenix de Rebelle oo, urodzony 17.03.2018 roku.
Prawidłowo zbudowany, prosty na nogach, zdrowy.
Bardzo odważny i ciekawski. Nie boi się niczego.
Świetny materiał na konia rajdowego.
Będzie do kupienia po odchowaniu.

To temu ogierkowi uratowałam życie, gdy po porodzie w marcu był zbyt słaby by samodzielnie sięgnąć do cyca. Także potem, gdy dostał biegunkę, robiłam mu zastrzyki. Zapamiętał sobie to ratowanie i zastrzyki i traktuje mnie jak swoją mamę. 
Zawsze gdy mnie widzi, podchodzi do mnie wita się i zaczepia :)

Konik przyzwyczajony do kantara.
Odrobaczony 10 maja 2018.

Na pozostałych zdjęciach jego ojciec i matka.

Indianka vel Isabelle de Rebelle
Najlepsza z hodowczyń 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sylwester 2021/2022

https://youtu.be/-mklxyZN__k