niedziela, 29 kwietnia 2018

Moje konie s膮 bardzo dobrze wychowane 馃挆馃挆馃挆


Warto podkre艣li膰, i偶 moje konie przebywaj膮 na ogrodzonym siatk膮 le艣n膮 i pastuchem elektrycznym terenie.
Konie s膮 oswojone, wychowane, przyzwyczajone do zabieg贸w piel臋gnacyjnych oraz lon偶owania i prowadzania w r臋ku.
Maj膮 zdrowe kopyta, w tym strza艂ki, kt贸re nigdy nie gni艂y, tak jak ma to cz臋sto g臋sto miejsce w innych stajniach sportowych.

Wszystkie doros艂e konie zaakceptowa艂y siod艂o, a dwie z klaczy by艂y je偶d偶one na lon偶y i w terenie we wszystkich 3 podstawowych chodach:
st臋p, k艂us, galop.



Wszystkie konie wielokrotnie by艂y prowadzane w r臋ku na dystansie kilkuset metr贸w, wewn臋trzn膮 drog膮 gruntown膮 nale偶膮c膮 do gospodarstwa.
Przez Francuzk臋 i przeze mnie.

Indiana prowadzana w r臋ku.
Francuzka ma bardzo dobre podej艣cie do koni i
wszystkie z ni膮 ch臋tnie wsp贸艂pracowa艂y.
A czy ty masz dobr膮 r臋k臋 do koni? 


Klacz Indiana w terenie pod Francuzk膮.
Konie mam przepi臋kne i tereny mam bardzo malownicze.
Bezpieczne, z dala od zgie艂ku miast.
Tylko czysta natura: spok贸j, cisza, zapach 艂膮k, 艣piew ptak贸w i kumkanie 偶ab w stawach.



Uje偶d偶ona Dakota de Rebelle

Ogrodzony malowniczy teren na ustawienie namiotu i kampera.
Tak偶e do jazdy konnej. Koj膮co kumkaj膮ce 偶aby w stawie.
Czysta natura, dla mi艂o艣nik贸w takowej.

Ogrodzony teren do jazdy konnej.
Konie odczulone na zwierz臋ta gospodarskie.
Nie boj膮 si臋 owiec, k贸z, drobiu, kr贸w, ps贸w, lis贸w.
Pas膮 si臋 razem z owcami, kozami.
Dawniej razem z moimi krowami i byczkami.

Czynna stajnia

Konie odczulone na zwierz臋ta gospodarskie.
Nie boj膮 si臋 owiec, k贸z, drobiu, kr贸w, ps贸w, lis贸w.

Padok p贸艂nocny. Ogrodzony siatk膮 le艣n膮, pastuchem elektrycznym i rzek膮.

Zdrowe i szcz臋艣liwe 藕rebi臋ta urodzone na moim Rancho.

艢wietnie zaaklimatyzowany i odchowany od 藕rebaka ogier arabski.

Moje oswojone konie. Same do mnie podchodz膮.
Reaguj膮 tez na ich wo艂anie. Wo艂ane, przybiegaj膮 do mnie pos艂usznie z najdalej po艂o偶onego pastwiska. A czy tw贸j ko艅 przybiega do ciebie jak wierny psiak?
Potrafisz tak dobrze wychowa膰 swoje zwierz臋ta?

Klacze uje偶d偶one w siodle.
Zanim by艂y trenowane i je偶d偶one, ka偶dorazowo by艂y
wyszczotkowane, wyczesane, umyte i gotowe do jazdy.

Klacze je偶d偶one z powodzeniem we wszystkich 3 chodach podstawowych.


Wszystkie konie lon偶owane i wprowadzane w r臋ku.
Indiana je偶d偶ona przez Francuzk臋

Tak偶e ja wsiad艂am na obie moje koby艂ki i
 je藕dzi艂am pod okiem Francuzeczki.
Dodam, 偶e obecny wtedy Kamyk te偶 by艂 wo偶ony na moich spokojnych koniach.


Nawet Kamyk mia艂 mo偶liwo艣膰 wdrapa膰 si臋 na konia 馃榾
Co prawda by艂 bardziej spanikowany ni偶 ja, ale da艂 rad臋 馃槈




Osoby, kt贸re wypowiadaj膮 si臋 k艂amliwie na temat moich koni na internecie, nigdy tu nie by艂y i nigdy nie mia艂y nic do czynienia z moimi ko艅mi.
Ich wypowiedzi s膮 niewiarygodne i maj膮 charakter stricte szkaluj膮cy.


Panienka, kt贸ra szkoli艂a moje konie,
ma wspania艂e podej艣cie do nich.
Odwa偶ne, pewne siebie, do tego 艣wietnie je藕dzi konno.
Galopowa艂a na Dakocie przez kilometr.






Francuzka jest osob膮 do艣wiadczon膮, od dziecka jezd偶膮c膮 konno.
Bardzo chce wr贸ci膰 na me Rancho, niestety w tym roku nie mo偶e.
Musi zosta膰 we Francji by zarobi膰 na dodatkowe studia, kt贸re w艂a艣nie podejmuje.



Zatem zapraszam w tym roku inne do艣wiadczone je藕dziecko osoby.
Konie s膮 gotowe do jazdy pod do艣wiadczonymi osobami, posiadaj膮cymi udokumentowane umiej臋tno艣ci je藕dzieckie.

Indianka

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Sylwester 2021/2022

https://youtu.be/-mklxyZN__k